1393-10-10 12:00
1311
0
8170
پیام مشترک مسئولین شهرستان آق قلا؛

حماسه 9دی، فتنه براندازی نظام را خنثی کرد

مسئولین شهرستان آق قلا ، حماسه 9دی را عامل خنثی سازی فتنه براندازی نظام اعلام کردند.

به گزارش گلستان ما، سرگرد کاظمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آق قلا در حاشیه همایش بصیرت، میثاق امت با ولایت به خبرنگار اسپی دژ گفت : حماسه 9 دی یکی از بینظیر ترین حرکت های مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در دفاع و حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود. حماسه ماندگاری که ملت بزرگ ایران با الهام از هدایت های الهی، بصیرت دینی و انقلابی، عمیق ترین، پیچیده ترین و بزرگ ترین فتنه تاریخ علیه انقلاب را خاموش کردند.

 

وی افزود : در این حماسه نقش بی بدیل مقام معظم رهبری در حراست از اصول اساسی نظام و حضور گسترده ملت عزیز ایران اسلامی را نمی توان نادیده گرفت. اگر من قاضی پرونده فتنه 88 بودم، نمی توانستم حکمی جز اعدام برای آنها صادر کنم.

حجت الاسلام شیخی، امام جمعه تشیع انبار الوم آق قلا نیز در این باره به خبرنگار اسپی دژ گفت : حماسه 9 دی ، پیامی به همه کسانی که در داخل و خارج از کشور چشم طمع به نظام انقلاب اسلامی دوخته اند بود. متاسفانه افرادی که منافع دنیوی خود را به مصالح نظام ترجیح می دادند طرحی با نام تقلب در انتخابات را برنامه ریزی کردند و علی رغم تمامی نصایح و دلسوزی های مسئولین نظام و هشدارهای مردم آگاه ایران بر عمل خود پافشاری کردند.

 

وی افزود : مردم آگاه و همیشه در صحنه ایران پی به دست های پشت پرده برای براندازی نظام که توسط معاندین انقلاب و اسکتبار جهانی هدایت می شد بردند و با حضور پرشور خود در 9 دی حماسه ای ماندگار در دفاع از مقام ولایت فقیه و حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی خلق کردند.

قرنجیک، شهردار آق قلا نیز در این باره به خبرنگار اسپی دژ گفت : حماسه 9 دی ماه نشان دهنده بصیرت مردم بود که با حرکتی هوشمندانه به همگان نشان دادند که حامی ولایت فقیه بوده و از ارزشهای اسلام و انقلاب در مقابل انواع فتنه ها و هجمه ها پاسداری خواهند کرد.

حاج خلیل ماهری ، عضو شواری شهر آق قلا نیز در این باره به خبرنگار اسپی دژ گفت : مردم شریف ایران در حماسه بزرگ 9 دی ، فتنه براندازی نظام را خنثی نمودند. فتنه گران به نظام و هموطنان خود خیانت کردند و به لطف خدا و هدایت مقام معظم رهبری، این فتنه راه به جایی نبرد و آنها به اهداف شوم خود نرسیدند.

وی افزود : ما باید مطیع ولایت فقیه باشیم. اگر بصیرت و آگاهی ایشان و لبیک مردم نبود ، فتنه گران به مقاصد پلید خود در این کشور دست می یافتند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.